Hoe gaan wij te werk?

Stap 1

U neemt contact met ons op en we plannen samen een afspraak in. Dit kan bij ons op het bureau, bij u thuis of op uw bedrijf en zelfs volledig online via een video- of spraakoproep.

Stap 2

Wij maken een offerte op met de gevraagde toepassingen (deze kan altijd aangepast worden mits overleg indien er extra’s bijkomen bijvoorbeeld)

Stap 3

Na het betalen van een voorschot op de opstartkost beginnen we de bouw van uw website. U heeft toegang tot de site tijdens de bouw, zo kan u live volgen wat er gebeurt en eventueel dingen sturen zodat het allemaal recies wordt zoals u wenst!

Stap 4

U levert content zoals teksten en foto’s aan die wij toevoegen aan het ontworpen design. (Deze kunnen eventueel ook eerder aangeleverd worden mocht u deze al klaar hebben.) We begeleiden u hier in indien nodig!

Stap 5

We bespreken de eerste build samen en maken eventuele aanpassingen die nodig zijn.

Stap 6

U betaald de rest van de opstartkost en vanaf dat moment kan uw website online! De maandelijkse facturen volgen dan vanaf de eerste naadag van de volgende maand. (Dus: publicatie op 12 Augustus -> Eerste maandelijkse factuur op eerste maandag van September)